top of page
  • Writer's pictureAdmin KLUB

ADMA ODLIČNOSTI

Priznanje ADMA ODLIČNOST LETA je prestižno priznanje, s katerim želita GV planet in Zveza klubov poslovne odličnosti Slovenije izpostaviti uspešne in perspektivne posameznike, ki delujejo na področju podpore menedžmentu, posameznike, ki gradijo in povezujejo odnose na ravni celotne organizacije ter vse tiste, ki pomembno prispevajo k uspešnosti le-te.


Že kar 4 leta zapored imamo finalistke v izboru ADMA odličnosti. 2018 sva bila v polfinalu in finalu Špela Manfreda in Petra Arnež. Kasneje sem ravno zaradi tega izbora dobila navdih, da skupaj s kolegicami odpremo nov klub poslovne odličnosti v našem koncu.

2019 nas je častno zastopala podpredsednica našega kluba Andreja Krasnik.



V letu 2020 smo pa trdno držali pesti za Karmen Ručigaj.

Je pa v našem klubu tudi Tajnica leta 2000 Tatjana Regent, na kar smo izjemno ponosni.


Letos smo zopet držale pesti za našo članico. Tokrat je bila finalistka Judita Rigler, ki je odlično zastopala sebe in tudi naš klub. Na letošnji konferenci ADMA sta bili še v finalu Sara Zupančič iz Kluba poslovne odličnosti Dolenjska in Bela Krajina ter Manuela Repek iz Luke Koper d. d., ki je bila na koncu tudi nosilka naziva Adma odličnosti 2021.

Kaj Juditi pomeni biti finalistka v izboru ADMA poslovne odličnosti?

Judita je za revijo ADMA povedala: »Uvrstitev v finale mi pomeni potrditev in to prvo tovrstno potrditev izven vsakodnevnega poslovnega okolja, v katerem delujem. Neizmerno veselje, da je bila prepoznana moja samoiniciativa, moj trud, moje delo.«


Judita je imela v Portorožu veliko podpore iz našega kluba. Sonja, Mojca, Špela, Ana in Tatjana so Judito presenetile s čudovitim šopkom in ji iskreno čestitale za lep dosežek na poslovni poti. Vse ostale članice smo stiskale pesti iz domačih naslonjačev.

Judita, v imenu vseh članic ti iskreno čestitamo za vstop v finale Adma odličnosti 2021.

Napisala: Petra Arnež, predsednica Kluba poslovne odličnosti Domžal in okolice

50 views0 comments

Recent Posts

See All

Moja unikatna koda

Pretekli teden se je v Klubu spet odvil dogodek prepreden z novimi zavedanji. Dogodek, Moja unikatna koda, je izvedla Simona Šturm, mentorica za lahkotno nastopanje in predstavljanje sebe v poslu. Za

bottom of page